Přejít k hlavnímu obsahu

 Helios iNuvio

helios inuvio logo

 

Helios iNuvio je informační a ekonomický systém určený pro středně velké společnosti.

Poskytuje vysoký uživatelský komfort, moderní vzhled a rychlý přístup k informacím potřebným pro Vaše správná rozhodnutí.

Systém Helios iNuvio je technologicky vyspělý informační a ekonomický systém zefektivňující všechny běžné i vysoce specializované firemní procesy. Poskytuje Vám dokonalý a aktuální přehled o situaci na trhu i uvnitř podniku, automatizaci rutinních operací, zefektivňování provozu, snižování nákladů a účinnou komunikaci. V mnoha úspěšných firmách již řadu let pomáhá managementu v řízení všech potřebných oblastí, včetně např. CRM. Zjistěte, jak by mohl pomoci i Vám!

Společnost DataExpert s.r.o. je autorizovaným a certifikovaným partnerem pro produkt Helios iNuvio a má veškerá oprávnění a kompetence tento systém nabízet a implementovat. Naši vyškolení a certifikovaní konzultanti jsou připraveni vyřešit Vaše požadavky a dotazy. Na rozdíl od jiných informačních systémů má Helios iNuvio možnost přidaných zákaznických a uživatelských programových úprav, které jsme schopni realizovat „na míru“ podle Vašich potřeb.

Disponujeme kvalitním týmem, který má za sebou řadu úspěšných instalací u zákazníků různých oborů a je schopen Váš IS trvale spravovat a poskytnout rychlý zásah v případě selhání nebo poruchy. Jsme připraveni poskytovat zákazníkům služby systémového integrátora IS, tzn. že budeme pro zadavatele jediným IS/IT partnerem.

Poskytujeme komplexní služby!

  • Kompletní předprodejní podpora
    • individuální konzultace mapující potřeby zákazníka a požadavky na funkcionalitu
    • doporučení vhodné konfigurace vzhledem k potřebám a ekonomické efektivitě
    • detailní prezentace nabízeného produktu
    • několik variant cenové nabídky
  • Dodávka licencí a kompletní implementace informačního systému
  • Převod uživatelských dat
  • Školení uživatelů
  • Poprodejní podpora – standardní systémová podpora IS
    • „hotline“ poradenství
    • pravidelný upgrade systému
    • legislativní update reagující s dostatečným předstihem na změny v příslušných zákonech
  • Poprodejní podpora – rozšířená systémová podpora IS
    • možnost vzdálené správy celého IS
    • pravidelné návštěvy konzultanta u zákazníka
    • zpracování analytických materiálů pro vedení společnosti atd.
  • Úpravy „na klíč“ dle požadavku zákazníka
    • Na rozdíl od jiných informačních systémů má Helios Orange možnost vytvářet zákaznické a uživatelské programové úpravy, které jsme schopni realizovat „na míru“ podle Vašich potřeb ve formě plug-in modulů.

Reference

Mapa referencí

Po domluvě je možné sjednat referenční návštěvu u některého z našich zákazníků.

Více o systému Helios iNuvio

TOP10 vychytávek

  • Moderní vzhled a intuitivní ovládání vč. nových nástrojů customizace.
  • Uživatelské dashboardy s předpřipravenou sadou widgetů (miniaplikací).
  • Moderní a do systému plně integrované řešení Business Intelligence.
  • Notifikační centrum vč. podpory push notifikací.
  • Informační panel s funkcionalitou aktivních komentářů, náhledu na dokumenty a další.
  • Insolvenční rejstřík na zaměstnance a organizaci
  • Nástroj Analytik s podporou prediktivní analýzy.
  • ePortál – nástroj pro přímou publikaci dat na web.
  • Nabídko-poptávkové řízení + CRM.
  • Mobilní aplikace – veškeré informace dostupné kdekoliv a kdykoliv.

Krátké praktické ukázky využití Heliosu pro řízení a reporting jednotlivých procesů můžete shlédnout zde.

Informační a ekonomický systém s řadou oborových řešení

Každý obor podnikání je jedinečný a vyžaduje specifické funkce systému. Snažíme se proto systém Helios iNuvio co nejlépe přizpůsobit potřebám jednotlivých zákazníků. Oborová řešení shromažďují poznatky z mnoha odvětví, sledují zkušenosti z praxe i současné trendy a vytvářejí vysoce specializované moduly. IS Helios tak dnes pokrývá široký okruh oborů a poskytuje vysoký uživatelský komfort a rychlý přístup k informacím potřebným pro Vaše správná rozhodnutí.

Přínosy pro menší firmy

Velkou výhodou pro menší firmy je možnost pořízení pouze modulů a oblastí, které opravdu potřebují, což výrazně snižuje prvotní investici do informačního systému a usnadní se celý proces uvedení do reálného provozu. V případě budoucího růstu firmy nabízí informační a ekonomický systém Helios rozšíření o další moduly, specializované oblasti, návazná řešení či možnost navýšení počtu uživatelů pracujících v systému.

Přínosy pro středně velké firmy

Středně velké společnosti oceňují především množství specializovaných oblastí a návazných řešení, které umožňují pokrytí procesů ve firmách podnikajících v různých oborech a odvětvích. Samozřejmostí u tohoto typu informačního systému je možnost jeho přizpůsobení specifickým potřebám a požadavkům řízení těchto firem.

Vyspělá technologie pro všechny

Technologie client/server, na které je tento ERP a ekonomický systém vystavěn, zajišťuje dostatečnou stabilitu a bezpečnost dat pro všechny typy firem. Výhradní použití MS SQL serveru zajišťuje maximální rychlost a neomezenou práci s uloženými daty. Středně velké firmy ocení robustnost systému, kvalitu databázového stroje a další nástroje, které společnost Microsoft dodává k serveru MS SQL. Menší firmy ocení nadčasový informační systém a použitím databázového stroje MSDE výrazně sníží náklady vložené do pořízení informačního systému.

Proč právě Helios iNuvio?

Stabilita

  • 30 let zkušeností s vývojem informačních a ekonomických systémů
  • Podnikový systém prověřený časem i množstvím zákazníků
  • Zkušenosti partnerů v jednotlivých odvětvích

Prestiž

  • Více než 3500 uživatelů
  • Většinový podíl v segmentu malých a středně velkých firem v ČR
  • Pravidelná hodnocení nezávislým auditem
  • Vítězství v soutěži ERP Czech jako "nejlepší informační systém pro středně velké firmy"

Komplexní pokrytí potřeb trhu

  • Využití zkušeností zákazníků pro pokrytí veškerých procesů řízení ve firmách
  • Komplexní řešení výrazně snižuje náklady na implementaci
  • Nástroje přizpůsobení pro pokrytí specifických potřeb konkrétních zákazníků
  • Komplexní pokrytí všech procesů ve specifických odvětvích
  • Integrované řešení pro výrobu, dopravu a spedici, servis, řízení projektů, zemědělství a mnoho dalších.

Zázemí v českém prostředí

  • Výborná znalost domácí legislativy a dalších národních specifik
  • Cena odpovídající českému prostředí – příznivý poměr cena/výkon.

Technologická vyspělost

  • Plnohodnotná aplikace „client-server“ – rychlost, bezpečnost dat, transakční zpracování a další
  • Orientace na jeden SQL server umožňuje využít všech specifických vlastností a veškerých možností serveru
  • Přímý přístup k datům

Snadná instalace a bezproblémový provoz

  • Snadná instalace výrazně snižuje náklady na implementaci a její délku
  • Snadný síťový provoz bez nutnosti instalace na jednotlivých stanicích
  • Snadná správa včetně vzdálené správy
  • Možnost automatizace zálohovacích procesů

Snadné ovládání

  • Moderní a intuitivní, nástroje customizace
  • Nadčasový způsob ovládání vycházející ze zvyklostí MS Office

Podpora světových jazyků, legislativ a standardů

  • Funkce oceňovaná především manažery společností s mateřskou firmou či centrálou v zahraničí
  • Možnost přepínání prostředí systému do angličtiny, němčiny, polštiny a slovenštiny
  • Česká, slovenská a německá legislativa
  • Podpora mezinárodních účetních standardů US, GAAP a IFRS

Kvalitní manažerské výstupy

  • Moderní řešení Business Intelligence

Elektronická komunikace, bezpečnost

  • Certifikát prvenství v komunikaci NCTS s celními úřady a v připojení na Portál veřejné správy
  • Podpora všech standardů elektronické komunikace jako např. EDI, XML, XSL, SSL, HTTP, HTTPS
  • Možnost šifrování a elektronického podpisu všech dat.

Integrace s ostatními aplikacemi

  • Integrace s MS Office - MS Word, MS Excel a MS Outlook
  • Možnost propojení s libovolným softwarem a prohlížení dat z jiných programů přímo v systému Helios iNuvio

Množství návazných řešení

  • V oblasti softwarových řešení např. Internetový obchod, Rezervační systém pro hotely a cestovní kanceláře a mnoho dalších
  • V oblasti hardwarových řešení např. Řešení pro mobilní obchodníky, Čtečky a tiskárny čárových kódů, Terminály docházkových systémů a mnoho dalších
  • Všechna návazná řešení jsou implementována a odzkoušena u velkého počtu zákazníků

avaplace1

 

 

 

 

AVAPlace - platforma s podnikovými aplikacemi AVAsolution

AVAPlace je nová cloudová platforma, "marketplace" obsahující širokou nabídku užitečných aplikací, které rozšiřují informační systém HELIOS. Společnost DataExpert s.r.o. je Solution partnerem pro AVAPlace. Jsme připraveni Vám poradit při výběru, implementaci i zaškolení aplikací dostupných na storu AVAPlace.

AVA je pro každého

AVAPlace usnadňuje práci v různých oblastech podnikání. Z vybraných aplikací si snadno poskládáte balíček, který nejvíce vyhovuje potřebám Vaší společnosti. Aplikace v AVAstore jsou vybírány tak, aby vhodně doplňovaly funkce HELIOSu v různých oblastech firemního života - od HR až po logistiku. Díky integraci se data automaticky a bezpečně importují z aplikace do systému HELIOS a naopak, čímž se zefektivní Vaše procesy ve všech oblastech.

AVA a její benefity

AVAbenefity