Přejít k hlavnímu obsahu

Školení Helios Inuvio - Prosinec 2023

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vám nabídli možnost účastnit se školení Helios iNuvio. Na prosinec 2023 jsme pro Vás připravili několik webinářů.

 

WEBINÁŘ – Administrace HeI

Termín: 05.12.2023, 08:30 – 15:30

Cena: 2.800,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • Přiřazování práv

  • Úpravy stromečku

  • Úpravy Ribbonů

  • Uživatelského menu

  • Přidávání ikon

  • Sestavy
  • Kontingenční tabulky

  • Master-detail

  • Dashboard

  • Dataskop

  • Automat

  • Uživatelské editory


WEBINÁŘ – Sklady základy

Termín: 06.12.2023, 8:30 – 15:30

Cena: 2.800,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • Použití skladových karet a měrných jednotek  

  • Vystavování dokladů (příjem, výdej)

  • Orientace ve skladu, převody mezi sklady

  • Výrobní čísla

  • Související náklady

  • Základy inventury


WEBINÁŘ – Možnosti notifikace uživatelů

Termín: 07.12.2023, 09:00 – 10:00

Cena: 1.300,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • Notifikace v Helios iNuvio.

o    uživatelská obsluha a způsob vytváření notifikací

o   Notifikační předpisy a jejich tvorba

  •      možnosti odesílání notifikací (ruční, na základě událostí)

o   v rámci Helios (interní notifikace)

o   mimo Helios (emaily, push notifikace na mobilní zařízení)

 


WEBINÁŘ – Dashboard a prediktivní analýzy

Termín: 07.12.2023, 10:00 – 11:00

Cena: 1.300,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • Dashboard – osobní portál uživatele systému. Aktuální informace a věci k řešení na jednom místě (úlohy workflow, výstupy z prediktivních analýz, notifikace a diskuse, kurzy, kalendáře)

  • Co je prediktivní analýza a jak ji využít

  • Základy tvorby prediktivních analýz


WEBINÁŘ – Dataskop - nástroj manažera, dispečera či analytika

Termín: 07.12.2023, 13:00 – 14:00

Cena: 1.300,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • typy přehledů

  • sdružené pohledy

  • sdružené pohledy s hierarchickou provázaností dat

  • Řízení přístupů

  • Mobilní využití Dataskopu na cestách


WEBINÁŘ – Uživatelské tabulky

Termín: 07.12.2023, 14:00 – 15:00

Cena: 1.300,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • Uživatelské tabulky a jejich využití v Helios iNuvio – vlastní agendy.

  •  Využití již existujících dat v systému Helios a jejich propojení s uživatelskými tabulkami

  • Základy tvorby a ovládání uživatelských tabulek

  • Automatizace, notifikace nad uživatelskými tabulkami a zapojení ostatních uživatelů


WEBINÁŘ – Základy ovládání

Termín: 08.12.2023, 8:30 – 15:30

Cena: 2.800,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • Popis rozvržení základní obrazovky

  • Základní číselníky

  • Dokumenty

  • Práce v přehledech (menu Systém)
  • Informace o aktuálním záznamu

  • Sumace hodnot vybraných záznamů

  • Seskupení přehledu

  • Označ/odznač všechny

  • Definice uživatelského menu
  • Uživatelské nastavení ikon

Uživatelské konstanty

  • Lokální

  • Globální

Nastavení a tvorba sestav

  • Ovládání

  • Zobrazení

  • Třídění

  • Podmínky, filtry

  • Uložená nastavení

  • Master x detail

Tisk

  • Opis přehledů

  • Opis skupin

  • Opisy s nastavením

  • Exporty

  • Kontingenční tabulky (verze 1 a 2) a grafy

 


WEBINÁŘ – Mzdy a personalistika

Termín: 14.12. – 15.12.2023, 2x 8:30 – 15:30

Cena: 5.600,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

1. den 8:30 – 15:30

  • Obecný úvod. Základní struktura a ovládání Heliosu iNuvio

  • Počáteční nastavení parametrů mzdového modulu. Práce se mzdovým obdobím, nastavení mzdových konstant a číselníků, mzdový kalendář
  • Zadávání zaměstnanců. Nastavení osobních karet a mzdových karet zaměstnanců. Doplňující údaje. Hlášení změn na zdravotní a sociální pojištění.

  • Výpočet mzdy. Ukázka výpočtu mzdy zaměstnanců na příkladech (např. měsíční mzdy, dohody, nemocenská, dovolená).

  • Tiskové sestavy. Zákonné formuláře pro zdravotní pojišťovny, sociální pojištění, výplatní lístky a další měsíční sestavy.

  • Platební příkazy. Definice a vytváření platebních příkazů pro státní odvody a pro srážky zaměstnanců.

2. den 8:30 – 15:30

  • Rekapitulace 1. dne školení, opakování pomocí příkladů.

  • Další možnosti vytváření tiskových sestav. Vysvětlení Nastav a Generátoru mzdových sestav. Roční sestavy.

  • Přepočtené stavy zaměstnanců.

  • Podklady pro Evidenční listy důchodového zabezpečení.

  • Roční zúčtování daně.

  • Účtování mezd. Nastavení kontací u mzdových složek, zaúčtování do modulu Účetnictví.

  • Personalistika. Vytváření plánů školení či lékařských prohlídek, evidence jejich absolvování. Vytváření personálních sestav.

 

Školení je určeno pro menší počet uživatelů, s důrazem na prostor pro Vaše individuální dotazy.

Školení bude probíhat vzdáleně formou interaktivního webináře.

 

Na všechna školení se prosím registrujte e-mailem na adrese dataexpert@dataexpert.cz nebo telefonicky na tel.: +420 378 609 684.