Přejít k hlavnímu obsahu

ŠKOLENÍ Helios iNuvio - duben 2023iNuvio

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vám nabídli možnost účastnit se školení Helios iNuvio. Na duben 2023 jsme pro Vás připravili několik školení.

    WEBINÁŘ – Administrace Hei

    Termín: 04.04.2023, 8:30 – 15:30

    Cena: 2.600,-/osoba, vč. DPH

    Obsah:

    • Přiřazování práv
    • Úpravy stromečku
    • Úpravy Ribbonů
    • Uživatelské menu
    • Přidávání ikon
    • Sestavy
    • Kontingenční tabulky
    • Master-detail
    • Dashboard
    • Automat
    • Uživatelské editory

    WEBINÁŘ – Sklady základy

    Termín: 05.04.2023, 8:30 – 15:30

    Cena: 2.600,-/osoba, vč. DPH

    Obsah:

    • Použití skladových karet a měrných jednotek
    • Vystavování dokladů (příjem, výdej)
    • Orientace ve skladu, převody mezi sklady
    • Výrobní čísla
    • Související náklady
    • Základy inventury

    WEBINÁŘ – Možnosti notifikace uživatelů

    Termín: 06.04.2023, 09:00 – 10:00

    Cena: 1.200,-/osoba, vč. DPH

    Obsah:

    • Notifikace v Helios iNuvio
      • uživatelská obsluha a způsob vytváření notifikací
      • notifikační předpisy a jejich tvorba
    • Možnosti odesílání notifikací (ručně, na základě událostí)
      • v rámci Helios (interní)
      • mimo Helios (emaily, push notifikace na mobilní zařízení)

    WEBINÁŘ - Dashboard a prediktivní analýzy

    Termín: 06.04.2023, 10:00 – 11:00

    Cena: 1.200,-/osoba, vč. DPH

    Obsah:

    • Dashboard - osobní portál uživatele systému. Aktuální informace a věci k řešení na jednom místě (úlohy, workflow, výstupy z prediktivních analýz, notifikace a diskuze, kurzy, kalendáře)
    • Co je prediktivní analýza a jak ji využít
    • Základy tvorby prediktivních analýz

    WEBINÁŘ - Dataskop - nástroj manažera, dispečera či analytika

    Termín: 06.04.2023, 13:00 – 14:00

    Cena: 1.200,-/osoba, vč. DPH

    Obsah:

    • typy přehledů
    • sdružené pohledy
    • sdružené pohledy s hierarchickou provázaností dat
    • řízení přístupů
    • mobilní využití Dataskopu na cestách

    WEBINÁŘ - Uživatelské tabulky

    Termín: 06.04.2023, 14:00 – 15:00

    Cena: 1.200,-/osoba, vč. DPH

    Obsah:

    • Uživatelské tabulky a jejich využití v Helios iNuvio - vlastní agendy
    • Využití již existujících dat v systému Helios a jejich propojení s uživatelskými tabulkami
    • Základy tvorby a ovládání uživatelských tabulek
    • Automatizace, notifikace nad uživatelskými tabulkami a zapojení ostatních uživatelů

    WEBINÁŘ – Účetnictví základy

    Termín: 11.04.2023, 8:30 – 15:30

    Cena: 2.600,-/osoba, vč. DPH

    Obsah:

    • Druhy účetních dokladů
    • Účtový rozvrh (účtová osnova)
    • Práce s účetním deníkem
    • Saldokonta
    • Vystavování upomínek a penalizačních faktur
    • DPH a Souhrnné hlášení
    • Kontroly účetnictví
    • Legislativní výkazy

    WEBINÁŘ – Základy ovládání

    Termín: 13.04.2023, 8:30 – 15:30

    Cena: 2.600,-/osoba, vč. DPH

    Obsah:

    • Popis rozvržení základní obrazovky
    • Základní číselníky
    • Dokumenty
    • Práce v přehledech (menu Systém)
    • Informace o aktuálním záznamu
    • Sumace hodnot vybraných záznamů
    • Seskupení přehledu
    • Označ/odznač všechny
    • Definice uživatelského menu
    • Uživatelské nastavení ikon

    Uživatelské konstanty

    • Lokální
    • Globální

    Nastavení a tvorba sestav

    • Ovládání
    • Zobrazení
    • Třídění
    • Podmínky, filtry
    • Uložená nastavení
    • Master x detail

    Tisk

    • Opis přehledů
    • Opis skupin
    • Opisy s nastavením
    • Exporty
    • Kontingenční tabulky (verze 1 a 2) a grafy

        WEBINÁŘ - Mzdy a personalistika

        Termín: 20.04. - 21.04.2023, 2x 08:30 – 15:30

        Cena: 5.200,-/osoba, vč. DPH

        Obsah:

        1. den: 8:30-15:30

        • Obecný úvod. Základní struktura a ovládání Helios iNuvio.
        • Počáteční nastavení parametrů mzdového modulu. Práce se mzdovým obdobím, nastavení mzdových konstant a číselníků, mzdový kalendář.
        • Zadávání zaměstnanců. Nastavené osobní a mzdových karet zaměstnanců. Doplňující údaje. Hlášení změn na zdravotní a sociální pojištění.
        • Výpočet mzdy. Ukázka výpočtu mzdy zaměstnanců na příkladech (např. měsíční mzdy, dohody, nemocenská, dovolená).
        • Tiskové sestavy. Zákonné formuláře pro zdravotní pojišťovny, sociální pojištění, výplatní lístky a další měsíční sestavy.
        • Platební příkazy. Definice a vytváření platebních příkazů pro státní odvody a pro srážky zaměstnanců.

        2.den: 8:30-15:30

        • Rekapitulace 1. dne školení, opakování pomocí příkladů.
        • Další možnosti vytváření tiskových sestav. Vysvětlení Nastav a Generátoru mzdových sestav. Roční sestavy.
        • Přepočtené stavy zaměstnanců.
        • Podklady pro Evidenční listy důchodového zabezpečení.
        • Roční zúčtování daně.
        • Účtování mezd. Nastavení kontací u mzdových složek, zaúčtování do modulu Účetnictví.
        • Personalistika. Vytváření plánů školení či lékařských prohlídek, evidence jejich absolvování. Vytváření personálních sestav.

         

        Školení je určeno pro menší počet uživatelů, s důrazem na prostor pro Vaše individuální dotazy. Školení bude probíhat vzdáleně formou interaktivního webináře.

        Na všechna školení se prosím registrujte e-mailem na adrese dataexpert@dataexpert.cz nebo telefonicky na tel.: +420 378 609 684.

        Přihlásit se můžete jednoduše také zde:

        Zobrazený text