Přejít k hlavnímu obsahu

ŠKOLENÍ Helios iNuvio - duben 2023iNuvio

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vám nabídli možnost účastnit se školení Helios iNuvio. Na duben 2023 jsme pro Vás připravili několik školení.

WEBINÁŘ – Administrace Hei

Termín: 04.04.2023, 8:30 – 15:30

Cena: 2.600,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • Přiřazování práv
  • Úpravy stromečku
  • Úpravy Ribbonů
  • Uživatelské menu
  • Přidávání ikon
  • Sestavy
  • Kontingenční tabulky
  • Master-detail
  • Dashboard
  • Automat
  • Uživatelské editory

WEBINÁŘ – Sklady základy

Termín: 05.04.2023, 8:30 – 15:30

Cena: 2.600,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • Použití skladových karet a měrných jednotek
  • Vystavování dokladů (příjem, výdej)
  • Orientace ve skladu, převody mezi sklady
  • Výrobní čísla
  • Související náklady
  • Základy inventury

WEBINÁŘ – Možnosti notifikace uživatelů

Termín: 06.04.2023, 09:00 – 10:00

Cena: 1.200,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • Notifikace v Helios iNuvio
    • uživatelská obsluha a způsob vytváření notifikací
    • notifikační předpisy a jejich tvorba
  • Možnosti odesílání notifikací (ručně, na základě událostí)
    • v rámci Helios (interní)
    • mimo Helios (emaily, push notifikace na mobilní zařízení)

WEBINÁŘ - Dashboard a prediktivní analýzy

Termín: 06.04.2023, 10:00 – 11:00

Cena: 1.200,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • Dashboard - osobní portál uživatele systému. Aktuální informace a věci k řešení na jednom místě (úlohy, workflow, výstupy z prediktivních analýz, notifikace a diskuze, kurzy, kalendáře)
  • Co je prediktivní analýza a jak ji využít
  • Základy tvorby prediktivních analýz

WEBINÁŘ - Dataskop - nástroj manažera, dispečera či analytika

Termín: 06.04.2023, 13:00 – 14:00

Cena: 1.200,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • typy přehledů
  • sdružené pohledy
  • sdružené pohledy s hierarchickou provázaností dat
  • řízení přístupů
  • mobilní využití Dataskopu na cestách

WEBINÁŘ - Uživatelské tabulky

Termín: 06.04.2023, 14:00 – 15:00

Cena: 1.200,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • Uživatelské tabulky a jejich využití v Helios iNuvio - vlastní agendy
  • Využití již existujících dat v systému Helios a jejich propojení s uživatelskými tabulkami
  • Základy tvorby a ovládání uživatelských tabulek
  • Automatizace, notifikace nad uživatelskými tabulkami a zapojení ostatních uživatelů

WEBINÁŘ – Účetnictví základy

Termín: 11.04.2023, 8:30 – 15:30

Cena: 2.600,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • Druhy účetních dokladů
  • Účtový rozvrh (účtová osnova)
  • Práce s účetním deníkem
  • Saldokonta
  • Vystavování upomínek a penalizačních faktur
  • DPH a Souhrnné hlášení
  • Kontroly účetnictví
  • Legislativní výkazy

WEBINÁŘ – Základy ovládání

Termín: 13.04.2023, 8:30 – 15:30

Cena: 2.600,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

  • Popis rozvržení základní obrazovky
  • Základní číselníky
  • Dokumenty
  • Práce v přehledech (menu Systém)
  • Informace o aktuálním záznamu
  • Sumace hodnot vybraných záznamů
  • Seskupení přehledu
  • Označ/odznač všechny
  • Definice uživatelského menu
  • Uživatelské nastavení ikon

Uživatelské konstanty

  • Lokální
  • Globální

Nastavení a tvorba sestav

  • Ovládání
  • Zobrazení
  • Třídění
  • Podmínky, filtry
  • Uložená nastavení
  • Master x detail

Tisk

  • Opis přehledů
  • Opis skupin
  • Opisy s nastavením
  • Exporty
  • Kontingenční tabulky (verze 1 a 2) a grafy

WEBINÁŘ - Mzdy a personalistika

Termín: 20.04. - 21.04.2023, 2x 08:30 – 15:30

Cena: 5.200,-/osoba, vč. DPH

Obsah:

1. den: 8:30-15:30

  • Obecný úvod. Základní struktura a ovládání Helios iNuvio.
  • Počáteční nastavení parametrů mzdového modulu. Práce se mzdovým obdobím, nastavení mzdových konstant a číselníků, mzdový kalendář.
  • Zadávání zaměstnanců. Nastavené osobní a mzdových karet zaměstnanců. Doplňující údaje. Hlášení změn na zdravotní a sociální pojištění.
  • Výpočet mzdy. Ukázka výpočtu mzdy zaměstnanců na příkladech (např. měsíční mzdy, dohody, nemocenská, dovolená).
  • Tiskové sestavy. Zákonné formuláře pro zdravotní pojišťovny, sociální pojištění, výplatní lístky a další měsíční sestavy.
  • Platební příkazy. Definice a vytváření platebních příkazů pro státní odvody a pro srážky zaměstnanců.

2.den: 8:30-15:30

  • Rekapitulace 1. dne školení, opakování pomocí příkladů.
  • Další možnosti vytváření tiskových sestav. Vysvětlení Nastav a Generátoru mzdových sestav. Roční sestavy.
  • Přepočtené stavy zaměstnanců.
  • Podklady pro Evidenční listy důchodového zabezpečení.
  • Roční zúčtování daně.
  • Účtování mezd. Nastavení kontací u mzdových složek, zaúčtování do modulu Účetnictví.
  • Personalistika. Vytváření plánů školení či lékařských prohlídek, evidence jejich absolvování. Vytváření personálních sestav.

 

Školení je určeno pro menší počet uživatelů, s důrazem na prostor pro Vaše individuální dotazy. Školení bude probíhat vzdáleně formou interaktivního webináře.

Na všechna školení se prosím registrujte e-mailem na adrese dataexpert@dataexpert.cz nebo telefonicky na tel.: +420 378 609 684.

Přihlásit se můžete jednoduše také zde:

Zobrazený text